Τα βήματα για ένα πετυχημένο Giveaway

giveaway - planc 1

Ήρθε η ώρα να τρέξετε τον πρώτο σας διαγωνισμό/ giveaway στο Instagram ή στο facebook, όμως δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε;

Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους κανόνες και τις καλύτερες πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε προκειμένου να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός σας με επιτυχία.

Οι διαγωνισμοί θεωρούνται από τους καλύτερους τρόπους για ανταποδώσετε στο κοινό σας την υποστήριξή του και φυσικά να προσελκύσετε καινούριους followers!

Ξεκαθαρίστε τους όρους του διαγωνισμού

Το πρώτο πράγμα που οφείλετε να σκεφτείτε και έπειτα να ξεκαθαρίσετε στο post του διαγωνισμού είναι οι προϋποθέσεις που απαιτούνται ώστε κάποιος να συμμετέχει, η ημερομηνία λήξης του διαγωνισμού και ο τρόπος που θα καθοριστούν οι νικητές.

Όχι άσκοπο tagging

Μην ζητάτε από τους χρήστες να κάνουν tag τον εαυτό τους ή κάποιον άλλο σε μία φωτογραφία στην οποία δεν εμφανίζονται. Αντιθέτως, μπορείτε να ζητήσετε σχολιάσουν τη φωτογραφία ή το video που ανεβάσατε κάνοντας tag έναν ή περισσότερους φίλους τους. Η απήχηση της δημοσίευσής σας θα εκτοξευθεί.

Βρες εδώ την πιο συμφέρουσα προσφορά για την κατασκευή του δικού σου e-shop!

Κατοχυρώστε το δώρο του giveaway

Είναι σημαντικό να έχετε στην κατοχή σας το δώρο που σκοπεύετε να δώσετε, πριν την έναρξη του διαγωνισμού. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση αν κάτι πάει στραβά και το δώρο δεν δοθεί στον νικητή, η αξιοπιστία της επιχείρησής σας θα πληγεί ανεπανόρθωτα.

Βρείτε το κατάλληλο δώρο

Το δώρο που σκοπεύετε να δώσετε θα πρέπει να είναι φυσικά αντάξιο της προσπάθειας που θα κάνουν οι followers σας. Για παράδειγμα, σε ένα giveaway στο οποίο δίνετε ένα δώρο των 25 ευρώ είναι λογικό να υπάρχει ο απλός όρος του να γίνουν tag φίλων. Από την άλλη όμως, για ένα δώρο αξίας 1000 ευρώ, οι όροι του διαγωνισμού μπορεί να είναι περισσότεροι. Ταυτόχρονα, μην ξεχνάτε πως το δώρο θα πρέπει να είναι σχετικό με το περιεχόμενο του λογαριασμού σας και της επιχείρησής σας.

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά

Φροντίστε πάντα η δημοσίευσή σας να ξεκινά με τις λέξεις «ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ» ή «GIVEAWAY» και μην τσιγκουνευτείτε τα emojis. Με τον τρόπο αυτό το κοινό θα εντοπίσει πολύ εύκολα και γρήγορα το διαγωνισμό σας κατά τη διάρκεια του συνηθισμένου για όλους scrolling της αρχικής σελίδας.

Δημιουργήστε #hashtags

Τα hashtag είναι αρκετά βολικά ώστε να μπορεί το κοινό σας εύκολα να βρει τον διαγωνισμό και εσείς με τη σειρά σας να μπορείτε να ελέγξετε όλες τις συμμετοχές. Σημαντικό: Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε το hashtag του διαγωνισμού στους όρους της δημοσίευσης.

Απαντήστε στις ερωτήσεις

Όπως είναι λογικό, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό σας τόσες περισσότερες ερωτήσεις θα δέχεστε καθημερινά από followers οι οποίοι θα ήθελα λεπτομέρειες για το giveaway.

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας

Κάθε φορά που ολοκληρώνετε έναν διαγωνισμό θα πρέπει να βλέπετε και να καταγράφετε τα αποτελέσματα που έφερε. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν σας πόσα like και comments έλαβε η δημοσίευση, κατά πόσο σας βοήθησε να αυξήσετε το κοινό σας και αν τελικά ήταν κατάλληλη η περίοδος που τρέξατε τον διαγωνισμό.