Πόσο σημαντικές είναι τελικά οι online κριτικές;

κριτικές - planc - 1

  Οι κριτικές ήταν, είναι και θα είναι πάντα μία από τις σπουδαιότερες γέφυρες επικοινωνίας των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.

Μπορεί στο τελευταίο μας άρθρο να μιλήσαμε για το μέλλον της επιχειρηματικότητας, ωστόσο σήμερα θα επιχειρήσουμε να εξετάσουμε μία παράμετρο που «καίει» όλες τις επιχειρήσεις.

Φυσικά αυτή δεν είναι άλλη από την άποψη των πελατών της κάθε επιχείρησης για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που παρέχονται. Το ίντερνετ είναι πλέον το νούμερο ένα μέσο για να προβάλλετε τη δουλειά σας. Συγκεκριμένα, πραγματοποιώντας τις κατάλληλες κινήσεις και προωθώντας τη δουλειά σας μέσω της google και των social media θα καταφέρετε να έρθετε πιο κοντά με το κοινό στο οποίο η επιχείρησής σας απευθύνεται. Παρόλα αυτά η ανάπτυξη μιας επιχείρησης επηρεάζεται άμεσα από τις κριτικές και την άποψη των καταναλωτών.

Γιατί;

1. Για να μπορέσετε να καταλάβετε τις πραγματικές τους ανάγκες.

Μέσα από την ανάλυση των κριτικών θα μπορέσετε να εντοπίσετε τα σημεία στα οποία υστερείτε και να τα βελτιώσετε. Έτσι διαρκώς θα γίνεστε καλύτεροι.

2. Διότι έτσι ευνοείται η επικοινωνία μεταξύ των ίδιων των καταναλωτών.

Όλοι ενδιαφερόμαστε να μάθουμε για τη γνώμη κάποιου ο οποίος έχει φάει σε ένα εστιατόριο που σκοπεύουμε να επισκεφτούμε. Πάντοτε το κοινό σας θα νιώθει την ανάγκη να μοιραστεί με άλλους την εμπειρία των υπηρεσιών που προσφέρετε.

3. Οι κριτικές βοηθούν τις επιχειρήσεις στα πρώτα τους βήματα

Χρησιμοποιώντας έξυπνα τις online κριτικές, μία επιχείρηση μπορεί να ανέβει στην εκτίμηση του κοινού, ξεπερνώντας γρήγορα ακόμη τους ανταγωνιστές.

4. Αναπτύσσετε μαζί τους σχέσεις ειλικρίνειας

Οι καταναλωτές που αφιερώνουν χρόνο για να αφήσουν την κριτική τους στη σελίδα σας αισθάνονται πως έχουν ένα χρέος τόσο απέναντί σας όσο και απέναντι στους μελλοντικούς σας πελάτες.

5. Βοηθάει να σας «δει» η Google

Όσες περισσότερες οι κριτικές, τόσο πιο ψηλά πρόκειται να εμφανίζεται η καταχώριση της επιχείρησής σας στην αναζήτηση της Google.

6. Σας διαφημίζουν οι ίδιοι οι πελάτες σας

Οι θετικές (ή πεντάστερες!) κριτικές θα πρέπει να είναι για εσάς ανεκτίμητες. Είναι πολύ σημαντικό να χτίσετε μία καλή εικόνα στην οποία βέβαια θα έχουν συμβάλλει κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι κριτικές που αφήνουν οι χρήστες στα κοινωνικά σας δίκτυα ή στις μηχανές αναζήτησης.

7. Οι κριτικές φέρνουν κριτικές

Σκεφτείτε το. Όταν μία επιχείρηση έχει ήδη έναν μεγάλο αριθμό κριτικών, τότε όλο και περισσότεροι χρήστες θα μπαίνουν στη διαδικασία να γράψουν κι αυτοί την άποψή τους για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σας, καθώς αισθάνονται πως θέλουν να ανταποδώσουν οι ίδιοι τη βοήθεια προς άλλους χρήστες.

Οι online κριτικές ήρθαν για να μείνουν. Εσείς θα τις εκμεταλλευτείτε;