Φόβος και αβεβαιότητα για την εστίαση και το μέλλον της, είναι μερικά μόνο από τα συναισθήματα που κατακλύζουν χιλιάδες επιχειρηματίες της χώρας μας τους τελευταίους μήνες.
Ο κορωνοϊός και οι συνέπειες που είχε και θα έχει στην οικονομία σίγουρα δεν είναι κάτι το αμελητέο. Παρόλα αυτά δεν είναι λίγοι εκείνοι οι επιχειρηματίες που για ακόμη μια φορά θα σηκώσουν τα μανίκια και με όρεξη θα παλέψουν για να ανατρέψουν την παρούσα κατάσταση.
Εμείς σας δίνουμε μερικά απλά tips τα οποία μπορούν να δημιουργήσουν ευνοϊκότερες συνθήκες για προσέλκυση παλιών και νέων πελατών.
Περιεχόμενα άρθρου
Δουλεύετε στην εστίαση; Εκμεταλλευτείτε το ίντερνετ
Ένα site παρουσίασης του καταστήματός σας είναι πλέον ένα δεύτερο μαγαζί και η εικόνα της επιχείρησή σας στο διαδίκτυο. Εκεί μπορείτε να ενημερώνετε τον επισκέπτη σας για τον χώρο που διαθέτετε, το μενού και τις υπηρεσίες που παρέχετε. Επίσης, μην ξεχνάτε πόσο σημαντικές είναι οι κριτικές των καταναλωτών.
Δημιουργήστε τη δική σας υπηρεσία online delivery
Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων για τους καταναλωτές. Το online delivery ήρθε για να μείνει. Μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες σας τη δυνατότητα να πραγματοποιούν με ένα κλικ τις παραγγελίες τους μέσω της ιστοσελίδας σας, χωρίς εσείς οι ίδιοι να πληρώνεται προμήθειες σε άλλες εταιρίες.
Στηρίζουμε την εστίαση! Δείτε τα πακέτα μας για κατασκευή ιστοσελίδας!
Μην ξεχνάτε τα κοινωνικά δίκτυα
Είναι λογικό πως θα πρέπει να κρατάτε καθημερινή επαφή με το κοινό σας. Τι καλύτερο λοιπόν από τη διαρκή παρουσία σας στα social media; Με στοχευμένες δημοσιεύσεις μπορείτε να προσελκύσετε νέους πελάτες, αλλά κυρίως να τους ενημερώσετε για όλες τις αλλαγές που έχετε κάνει για διασφαλίσετε την ασφάλειά τους.
Να είστε όσο πιο αναλυτικοί μπορείτε
Όπως αναφέραμε παραπάνω η ενημέρωση των καταναλωτών είναι το άλφα και το ωμέγα. Φροντίστε να αναφέρετε τις ώρες λειτουργίας του καταστήματός σας και τις νέες υπηρεσίες που παρέχετε, όπως για παράδειγμα online κράτηση, take away και delivery. Επιπλέον, είναι καλό να τους ενημερώσετε για όλα τα μέτρα ασφαλείας που έχετε λάβει.
Κρατήστε το μήνυμά σας θετικό
Σκεφτείτε πως ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της κοινωνίας έχει πληγεί. Ο κόσμος έχει περισσότερο από ποτέ την ανάγκη να βγει και να περάσει καλά ξέγνοιαστα. Φροντίστε τόσο οι διαφημιστικές σας ενέργειες όσο και η αύρα του καταστήματος να διατηρεί το θετικό σας μήνυμα. Γίνετε δημιουργικοί και κάντε τους πελάτες σας να χαμογελάσουν. Εξάλλου… όλα θα πάνε καλά!