Πόσες φορές πιάνουμε τον εαυτό μας να αναγνωρίζουμε τα μεγαλύτερα brands αποκλειστικά βλέποντας ένα λογότυπο ή ένα σύμβολο;
Το κομμάτι του marketing αποτελεί ένα τεράστιο κεφάλαιο στην εποχή μας καθώς δεν είναι λίγοι εκείνοι οι οποίοι επενδύουν στην εικόνα της επιχείρησής τους, μέσα από συγκεκριμένες στρατηγικές κινήσεις που φέρνουν την ιδέα τους στο προσκήνιο.
Φέρνοντας ως παράδειγμα τις ανθρώπινες σχέσεις, θα συμφωνούσαμε πως η πρώτη εντύπωση παίζει καθοριστικό ρόλο στην πορεία της σχέσης μας με τα άτομα του κοινωνικού μας περίγυρου.
Παρόμοια, μία επιχείρηση οφείλει να συστείνεται στο μελλοντικό κοινό της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ο οποίος δεν είναι άλλος από το λογότυπό της.
Ένα έξυπνο και ευφάνταστο λογότυπο μπορεί πολύ εύκολα να αποτυπωθεί στο μυαλό του δέκτη.
Αυτό το διατηρεί στη μακρόχρονη μνήμη του και συνδέοντάς το ασυναίσθητα με τις υπηρεσίες που προσφέρει η εκάστοτε επιχείρηση.
Λογότυπο – Το μεγάλο λάθος
Το λάθος ωστόσο που κάνουν αρκετοί, είναι πως βασίζουν το λογότυπό τους στις τάσεις της εκάστοτε εποχής.
Άλλοτε αντιγράφοντας τους ανταγωνιστές τους ή τις εταιρείες που κυριαρχούν στην παγκόσμια οικονομία.
Το κομμάτι της αυθεντικότητας είναι αυτό που θα κρατήσει ψηλά την ιδέα σας στην υπόληψη του αγοραστικού κοινού.
Το λογότυπο της επιχείρησής σας δεν θα πρέπει να μοιάζει με κανένα άλλο.
Αντιπροσωπεύει την ιδέα σας, περιγράφοντας μέσα σε λίγους χαρακτήρες την “ιστορία” σας και τη λογική πίσω από τα σύμβολα ή τα γράμματα!
Μην εμπιστεύεστε λύσεις “κονσέρβα”!
Με έμφαση στη λεπτομέρεια, το λογότυπό σας πρέπει να είναι διαχρονικό και ταυτόχρονα πάντοτε επίκαιρο!
Συστηθείτε με τον καλύτερο τρόπο.
Η ιδεα σας εχει πλεον ταυτοτητα!